Saturday, 4 December 2010

Azlinzain : Sos Blackpepper






Salam to all.
Hari ni I memang xsperti biasa skit. Cakap pasal makanan di pagi yang dingin ni. Hihi, Harini my husb shif pagi, so I kenalah makan sorang-sorang. Actually ditemani Azzalea tapi Azzalea buat kecah aje,lah kan. Macam biasa.

Kebetulan last week I, Kak Iman & Jaja pegi Ice Room, Bangi. I & Jaja makan blackpepper cgicken chop. Boleh tahan gravy nye (kuah). Tapi kurang likat @ pekat. I ni kalau makan nak sedap aje. Masak sendiri tak boleh,la kan. Time keje.

Kalau bab gravy ada yang suka mushroom cream , ada yang mcm I ni. Blackpepper sauce. Sebenarnya, I memang hantu Blackpepper Sauce. Bila balik umah tu asyiklah teringat-ingat. Kemaruk ke ape.

So, hari ni, pagi-pagi lagi I buat sendiri blackpepper sauce. Allah hai, memang I buat cara koboi je, pun. Malas nak beriye-iye. Tapi Alhamdulillah, jadi!! DAn inilah hasilnya.
Pagi-pagi lagi dah makan sos balckpepper.

OK, so nak tau ke resepi koboi sos blackpper I ni??





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...