Monday, 22 November 2010

Suka makan snack? Jom try Mr Potato Rice Crisp!







Salam to all.
Kadang-kadang tgk snacks kat kedai tu memang terliur dibuatnya. Pernah juga kawan I kata junkfood ni untuk budak-budak aje. I pun, mengiya,kan lah. Tapi sebenarnya hati I kata nak jugak nak jugak!!

Contohnya macam gambar2 kat bawah ni:

Pic dr Nuff2nang.
Sodap sangat Mamee nih.
Boleh habis 5 bungkus skaligus!!

Pic dr Nuff2nang.
Double decker ni pun sama!!
Sodaaaap!! Memang leka mkn ni..
Pic dr Nuff2nang.
Alamak mr potato ala carrambaa!
Boleh habis 1 tong ni sorg!

Pic dr Nuff2nang.
Jom try Rice cricps ni..
Mesti sodap baitu..Nyum2!!

Sekali sekala makan, ok jugak kan.. memang meriah hari I kalau dapat mkn snack!!

Apa snek kegemaran anda?? Meh share sket!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...