Tuesday, 30 November 2010

Apa brand produk penjagaan wajah anda? Jom try Olay.








Salam to all.
Sejak 2 menjak umur meningkat nak kle 30 taun ni, I dh mula mencari-cari produk utk bagi muka tegang,lah tahan kedutlah.

Survey punya survey, macam-macam aje yang tak berkenan di hati. Sekali I ternampaklah iklan Olay ni. Ishk, boleh cuba ni. Rakan-rakan & bloggers sekalian alam, bolehlah try produk Olay ni ye. Mana tahu Insyallah muka cantik mcm disuntik botox tapi hanya pakai Olay ke. Brand ni pun dah lama di pasaran.

Ni namanya Regenerist Micro-Sculpting Serum.
sesuai dipakai pada area mata, rahang & leher.

Insyallah berkesan. Selawat banyak-banyak masa sapu ke muka tu.

Apa brand produk wajah anda?? Meh share sket!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...