Thursday, 21 October 2010

Sedapnya eskrem Cornetto..bercinta-cintaan lagi..

Salam to all.
  • Entry kali ni pasal desert kegemaran ramai. Ais krim. Dan yang sedap nikmat lazat tentulah Cornetto. Harganya dulu masa I kecik-kecik cuma RM1.50. Masa tu, kena tunggu my sister balik umah baru boleh beli sebab 1 aiskrim RM1.50 tu dah kira mahal.


  • Rasanya memang bersusu & kalau makan tu tak cukup 1, mesti nak lagi. Memang kopaklah makan ari-ari sebab skarang ni tak silap I harganya dah RM3.00 sebatang. Dahsyat! Duit belanja I kecik-kecik dulu pun RM0.30 aje manalah ada budget nak beli.

  • Kat tv pulak ade drama cinta-cintaan Cornetto Juliana Evans n Akim. Amboi, kemain romantis geletis mereka tu. Sweet habislah! Teringat I zaman muda remaja bercintan dulu. Tak taulah lepas ni diorang pulak yang bercinta.

  • I dulu takde pulak pengalaman romantis mkn aiskrim ngan bf. Dah nasib badan, tak bolehlah I nak mkn Cornetto banyak-banyak sebab kang badan membelon, membebel plak cik abang I!


Anda di luar sana, ada pengalaman makan aiskrim dgn pasangan anda?



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...